Hjalp svaret?

Jeg har ikke fået min billet med posten?

Modtager du ikke billetten med posten, kan Billetlugen udskrive en ny billet til dig uden omkostning og risiko for dig som kunde. Den nye billet vil have en ny stregkode. Den gamle billet bliver annulleret og kan ikke længere anvendes i indgangen.

For genudskrivning af billetter forsvundet i posten, skal du rette henvendelse til Billetlugen med ønske om genudskrivning senest syv hverdage efter dit køb. Hvis du venter mere end syv hverdage, betragtes billetten som mistet efter modtagelse og du skal betale for at få en ny billet.

Mister du din billet efter modtagelse, skal du betale gebyr for at få genudskrevet din billet. Gebyret for at genudskrive en bortkommet billet er 100 kr. i ekspeditionsgebyr samt billetgebyret pr. billet. Det vil sige, at genudskrivning af to billetter koster min. 140 kr.

Når en genudskrivning er gennemført, er det ikke muligt at fortryde genudskrivningen, da de oprindelige billetter er annulleret og ikke længere kan anvendes.