Hvad er Print@Home?

Print@home er en selvbetjeningsløsning, der både gør det nemmere og billigere for dig at købe billetter hos Billetlugen. Print@home betyder, du selv printer din billet.
For at købe Print@Home billetter, skal du have et betalingskort, have installeret Adobe Acrobat Reader på din computer (programmet kan downloades gratis i bunden af denne side) og have adgang til din e-mail og en printer. Det behøver ikke at være en farveprinter, den skal bare ikke være alt for gammel (under 10 år). Så kan den printe billetten godt nok til, at den kan scannes i indgangen.

Sådan køber du Print@Home billetter

Når du vil købe billetter, skal du vælge Print@Home som leveringsmetode (ikke alle arrangementer har Print@Home billetter). Derefter læser og godkender du salgs- og leveringsbetingelserne, afslutter købet og betaler billetterne.
Du vil modtage en e-mail som bekræftelse på dit køb. E-mailen indeholder ligeledes din Print@Home billet som vedhæftet PDF fil. Derefter skal du bare printe billetterne ud og medbringe dem til arrangementet. Har du ikke modtaget e-mailen inden for 24 timer efter gennemført køb, bedes du kontakte Billetlugens Kundeservice på  tlf. 70 263 267.

Fordelene ved Print@Home

Ved at bruge Print@Home, kan du købe billetter næsten helt frem til arrangementet starter. Køber du billetterne, og skal have dem sendt hjem med Post Danmark, lukker billetsalget tre hverdage før arrangementet, for at vi kan nå at få brevene ud. Med Print@Home undgår du også at betale print- og forsendelsesgebyr for dine billetter. Du kan endvidere let videresende mailen med billetterne til en anden, hvis du selv bliver forhindret i at bruge billetterne.

Sikkerhed ved Print@Home

Alle Print@Home billetter scannes i døren. Såfremt Print@Home billetterne er printet flere gange, giver de kun adgang til arrangementet, første gang de anvendes.
En Print@Home billet er lige så meget værd som den almindelige billet, der sendes med posten. Pas derfor på den. Mister du din email med billetterne, kan du logge på "Min profil" via knappen i højre side af menulinien på billetlugen.dk og genbestille mailen med billetterne. Dette kræver dog, at du også var logget ind på din profil, da du foretog købet. Vi gør opmærksom på, at misbrug af billetter betragtes som bedrageri og politianmeldes.

Hvad gør jeg, hvis jeg har oplyst en forkert e-mail adresse?

Ring til Billetlugens Kundeservice på tlf. 70 263 267 og oplys den forkerte mailadresse, samt den mailadresse du vil have sendt billetterne til. Så ændrer vi mailadressen og gensender billetterne til den nye adresse.
Vær opmærksom på, at billetter der er købt og sendt til en forkert email-adesse kun kan eftersendes, hvis du kontakter Billetlugens Kundeservice i åbningstiden mandag til fredag kl. 10.00-17.00.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået mailen med billetterne?

Hvis du ikke har modtaget e-mailen med billetterne inden for 24 timer efter gennemført køb, kan du gøre følgende:

Undersøg, om du har skrevet korrekt mailadresse, og om billetkøbet er gennemført. Hvis problemet ikke er fundet, kan du logge på "Min profil" via knappen i højre side af menulinien på billetlugen.dk og forsøge at gensende mailen med billetterne.
Du kan også undersøge, om du har et spamfilter, der stopper modtagelsen af e-mailen.
Hvis du fortsat ikke har modtaget mailen, skal du ringe til Billetlugens Kundeservice på 70 263 267 eller sende en mail til kundeservice@billetlugen.dk
Drejer det sig om billetter der skal bruges samme dag, kan du medbringe billedlegitimation til spillestedet, hvor personalet vil forsøge at hjælpe dig.

Jeg har mistet mine Print@Home billetter, efter jeg har printet dem?

Send en mail til os med dit navn, telefonnummer og mailadresse til kundeservice@billetlugen.dk eller ring til os på tlf. 70 263 267. Så annullerer vi billetterne og sender nogle nye til dig. Det koster et genundskrivningsgebyr på 100 kr. samt billetgebyret pr. billet at få dem genudstedt.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har Acrobat Reader?

Du kan gratis downloade Acrobat Reader her