Hjælp og Kontakt

Billetlugen hjælper dig med at besvare de oftest stillede spørgsmål. Indtast dit spørgsmål eller søgeord nedenfor:

Spørgsmål

Hvordan fungerer "Mit Billetlugen" ?

Svar

Med ”Mit Billetlugen” får du en komplet oversigt over alle dine køb på billetlugen.dk. Har du købt billetter som Print@Home, kan du til hver en tid gå ind på din ”Vis status” og downloade dine billetter igen, såfremt du har været logget ind på din profil under købet.

Det er gratis, og du skal kun udfylde dine adresseoplysninger én gang - så er det nemmere og hurtigere at købe billetter i fremtiden.

Det er nemt at oprette en profil på billetlugen.dk.

Klik på linket "Mit Billetlugen" i højre side af menulinjen på billetlugen.dk. Du skal klikke på knappen "Opret profil", som du finder i bunden af boksen. Oplysningerne, som skal bruges ved oprettelse, er dit navn, din e-mailadresse samt dit ønskede password.

Når du logger ind, er det en god idé at gå ind i ”Indstillinger” og angive din postadresse. Så bliver den automatisk udfyldt, når du logger ind for at købe billet.

For efterfølgende at logge ind med din eksisterende profil har du to muligheder:

1. Klik på linket "Mit Billetlugen" i højre side af menulinjen, inden du begynder at købe billetter.

2. Når du er i færd med at købe billetter, bliver du automatisk spurgt, om du vil logge ind, når du har fundet billetter.

Forsiden af din profil kalder vi for ”Dashboard”. Her ser du dine kommende events, og du kan let klikke ind og læse informationer om event. Du bruger menuen til venstre til at navigere til funktionerne under din profil.

Undersiden "Vis status" viser alle de køb, du har foretaget, mens du har været logget ind. Du kan klikke på den enkelte ordre for at se den oprindelige kvittering, som du fik, da du købte dine billetter. Har du købt billetter med Print@Home, er det også herfra, du kan downloade dine billetter. Klik ind på kvitteringen og klik på knappen "Download Print@Home" - så får du din PDF med billetter.