Hjælp og Kontakt

Billetlugen hjælper dig med at besvare de oftest stillede spørgsmål. Indtast dit spørgsmål eller søgeord nedenfor:

Spørgsmål

Jeg har valgt postlevering, hvor længe går der, før jeg har dem?

Svar

Billetlugen sender billetter til hele verden. Billetterne sendes til dig hurtigst muligt. For billetter der sendes til udlandet, inklusiv Færøerne og Grønland, skal der dog forventes en leveringstid på op til 14 dage. Billetterne sendes som almindeligt brev med B-post til den leveringsadresse, du har oplyst ved købet. Er der kort tid til eventen, sendes brevet automatisk som A-post. Billetlugens stregkodesystem sikrer, at den billet, du modtager, ikke kan kopieres eller på anden måde forfalskes. Det er derfor ikke nødvendigt at sende brevet anbefalet, og du behøver dermed ikke at være hjemme, når billetterne leveres.

Bemærk, at der kan forekomme længere leveringstid ved særlige events. Du modtager altid en e-mail, når billetterne er afsendt.

Modtager du ikke billetten med posten, kan Billetlugen udskrive en ny billet, uden omkostning og risiko for dig som kunde. Den gamle billet bliver annulleret og kan ikke længere anvendes i indgangen.

For genudskrivning af billetter forsvundet i posten, skal du imidlertid rette henvendelse til Billetlugens Kundeservice med ønske om genudskrivning, senest 30 hverdage efter dit køb. Hvis du venter mere end syv hverdage, betragtes billetten som mistet efter modtagelse, og du skal betale genudskrivningsgebyr for at få en ny billet.

Mister du din billet efter modtagelse, skal du ligeledes betale gebyr for genudskrivningen. Gebyret for at genudskrive bortkomne billetter er 60,- kr. samt evt. forsendelsesgebyr. Det er ikke muligt at fortryde en genudskrivning.