Hjælp og Kontakt

Billetlugen hjælper dig med at besvare de oftest stillede spørgsmål. Indtast dit spørgsmål eller søgeord nedenfor:

Spørgsmål

Inden billetkøb og storsalg

Svar
Generelt om billetkøb
Brug altid kun billetlugen.dk’s ”knapper” og ikke din browsers. Du risikerer, at dine billetter går tabt, og at du kommer til at købe billetter til forkert dato, show, eller pladser. Vær nøjagtig, når du indtaster dine betalingsoplysninger. Har du tastet forkert, vil din betaling blive afvist, og du kan i værste fald miste dine billetter.

Dit køb er ikke gennemført, før du har set skærmbilledet med din kvittering. Hvis du ikke ser dette skærmbillede, er dit køb ikke gennemført. Din kvittering sendes også til dig på den e-mailadresse, du har opgivet. Kvitteringer udsendes i den rækkefølge, købene er gennemført. I perioder med spidsbelastning kan der derfor gå nogen tid, før e-mailen med din kvittering når frem. Har du ikke modtaget den indenfor 24 timer, bedes du kontakte Billetlugens Kundeservice på tlf. +45 70 263 267, da det kan være et tegn på, at dit køb ikke er gennemført korrekt.

Dobbelttjek altid din bestilling under ordreoversigten i købsprocessen for at se, om den er korrekt, eller om du er kommet til at klikke eller tastet forkert et sted. Du kan klikke på +’et ud for dit valgte arrangement for at få udvidede detaljer, f.eks. række- og sædenumre på din nuværende bestilling.

Via telefonen
Du kan også købe billetter via Billetlugens Kundeservice. Når du ringer ind, får du en plads i køen. Er der ikke plads til alle i køen, hører du en optaget tone. Læg røret på og prøv at ringe igen et par minutter senere. Vær opmærksom på, at det koster et ekspeditionsgebyr pr. ordre.

Hav dit kreditkort klar, da betaling finder sted med det samme. Telefonnummeret til Billetlugens Kundeservice er: +45 70 263 267.