Hjælp og Kontakt

Billetlugen hjælper dig med at besvare de oftest stillede spørgsmål. Indtast dit spørgsmål eller søgeord nedenfor:

Spørgsmål

Hvad gør jeg hvis eventen er aflyst eller flyttet?

Svar

Er din event af den ene eller anden årsag blevet flyttet, kan du som regel benytte den samme billet på den nye dato. Når en event bliver flyttet, vil du blive kontaktet af Billetlugen. Det vil enten ske pr. e-mail, SMS, eller ved telefonopkald. Du vil blive informeret om, hvordan du skal forholde dig i forbindelse med mulighed for refundering osv.

Sker det, at en event bliver aflyst, forholder Billetlugen A/S sig til nedenstående generelle retningslinjer. Det skal dog understreges, at der i forbindelse med aflysninger o. lign. kan forekomme andre vilkår og retningslinjer.

Refundering af billetter foregår gennem Billetlugen A/S, og dette sker altid via overførsel til en bankkonto. Det er ikke muligt at få en refundering udbetalt kontant.

Billetter refunderes kun i tilfælde af aflysning af eventen. Hvordan du får dine penge retur afhænger af, hvor du har købt dine billetter.

OBS! Gebyrer og billetforsikringer betalt i forbindelse med billetkøbet refunderes ikke ved aflysninger/flytninger.

Har du købt billetter med betalingskort via billetlugen.dk eller Billetlugens Kundeservice sker refundering helt af sig selv indenfor 14 dage. Dog kan der gå op til 28 bankdage, hvis du har anvendt MasterCard ved købet.

Pengene bliver indbetalt på den konto, der er tilknyttet det kort, du har anvendt til billetkøbet. Har du skiftet bank eller fået nyt kort siden billetkøbet, eller har du købt billetterne for mere end 1 år siden, skal du oplyse dette til Billetlugens Kundeservice, og vi vil refundere pengene til din nye konto.

Har du købt billetter på billetlugen.dk via gavekort, skal du skrive en e-mail til kundeservice@billetlugen.dk med følgende informationer:

  • Ordre ID
  • Navn og telefonnummer, der er anvendt ved købet
  • Kontooplysninger i form af: registrerings- og kontonummer.

Ekspeditionstiden er her ca. 14 dage. Du vil ikke modtage besked, når pengene bliver overført, og du bedes derfor selv holde øje med din konto.

Billetter købt direkte på venue/hos arrangør: Ret henvendelse dér, hvor billetten er købt.

Specielt vedrørende udgifter til rejse, hotel, eller andre omkostninger i forbindelse med eventen:

Billetlugen kan ikke holdes ansvarlig for tabte udgifter til rejse, hotel eller andre omkostninger, du har haft i forbindelse med den ændrede/aflyste event.

Under disse omstændigheder er det dit ansvar at sikre, at eventen finder sted, inden du rejser. Vi vil gøre vores bedste for at informere om eventuelle aflysninger og datoændringer. Der kan dog være situationer, hvor vi ikke kan få fat i alle kunder til en event. Vi anbefaler derfor, at du kontrollerer, at eventen finder sted, inden du tager af sted.