Sådan får du din billet

Billetlugen tilbyder tre måder at købe billetter på:

På billetlugen.dk kan du købe billetter med et betalingskort. Du kan også købe billetter via Billetlugens Kundeservice på telefon 70 263 267 alle hverdage mellem kl. 10.00 og 17.00. Vær opmærksom på, at du her skal betale et ekspeditionsgebyr på DKK 15 udover de andre gebyrer. Den tredje mulighed er, at du går i FONA og køber billetter. I FONA kan du betale kontant, såfremt du ikke har et betalingskort.
Uanset hvordan du køber din billet, behøver du ikke være bange for at miste den. Billetlugen kan via vores system til enhver tid genudskive din billet. Har du købt billetten i FONA kræver det, du har en kvittering så FONA kan identificere dit FONA reservationsnummer.
Kommer din billet ikke frem med posten senest fem hverdage efter bestilling, skal du ringe til os, så printer vi en ny billet uden omkostninger for dig. Du skal dog kontakte os inden for syv hverdage efter købstidspunktet, da billetten i modsatte fald betragtes som modtaget, og genudskrivning af billetten vil ehrefter koste et gebyr på DKK 100 samt billetgebyret pr. billet.
Er din billet blevet stjålet, har du vasket den eller haft andre uheld, som Billetlugen ikke kan stå til ansvar for, koster det ligeledes DKK 100 i gebyr at få udskrevet nye billetter, samt billetgebyret pr. billet.