Hvad
Hvor
Hvornår

Forestillingen aflyst eller flyttet?

Er dit arrangement af den ene eller anden årsag blevet flyttet, kan du som regel benytte den samme billet på den nye dato. Når et arrangement bliver flyttet, vil du blive kontaktet af Billetlugen. Det vil enten ske pr. e-mail, SMS, eller ved telefonopkald. Heri vil du blive informeret om, hvordan du skal forholde dig ifm. mulighed for refundering osv.

Sker det, at et arrangement bliver aflyst, forholder Billetlugen A/S sig til nedenstående generelle retningslinjer. Det skal dog understreges, at der i forbindelse med aflysninger o.lign. kan forekomme andre vilkår og retningslinjer.

Refundering af billetter foregår gennem Billetlugen A/S, og dette skal altid ske via overførsel til en bankkonto. Det er ikke muligt at få en refundering udbetalt kontant.

Billetter refunderes kun i tilfælde af aflysning af arrangementet. Hvordan du får dine penge retur afhænger af, hvor du har købt dine billetter.

OBS! Gebyrer og afbestillingsforsikringer betalt i forbindelse med billetkøbet refunderes ikke ved aflysninger/flytninger.

Har du købt billetter med betalingskort via billetlugen.dk eller Billetlugens Kundeservice sker refundering helt af sig selv indenfor 14 dage. Dog kan der gå op til 28 bankdage, hvis du har anvendt MasterCard ved købet. Pengene bliver indbetalt på den konto, som er tilknyttet det kort, du har anvendt til billetkøbet. Har du skiftet bank eller fået nyt kort siden billetkøbet, eller har du købt billetterne for mere end 1 år siden, skal du oplyse dette til Billetlugens Kundeservice, og vi vil refundere pengene til din nye konto i stedet.

Har du købt billetter på billetlugen.dk via værdibeviser eller gavekort, skal du skrive en mail til kundeservice@billetlugen.dk med følgende informationer:

  • Ordre ID
  • Navn og telefonnummer, der er anvendt ved købet
  • Kontooplysninger i form af: registrerings- og kontonummer.

Ekspeditionstiden er her ca. 14 dage. Du vil ikke modtage en henvendelse, når pengene bliver overført, og du bedes derfor selv holde øje med din konto.

Billetter købt direkte på venuet/hos arrangøren: Ret henvendelse dér, hvor billetten er købt.

Specielt vedrørende udgifter til rejse, hotel, eller andre omkostninger i forbindelse med arrangementet:

Billetlugen kan ikke holdes ansvarlige for tabte udgifter til rejse, hotel eller andre omkostninger, som du har haft ifm. det ændrede/aflyste arrangementet.

Under disse omstændigheder er det dit ansvar at sikre, at arrangementet finder sted, inden du rejser. Vi vil gøre vores bedste for at informere om eventuelle aflysninger og datoændringer. Der kan dog være situationer, hvor vi ikke kan få fat i alle kunder på et arrangement. Vi anbefaler, at du kontrollerer, at arrangementet finder sted, inden du tager af sted.

Billetlugen formidler udelukkende salg af billetter mellem billetkøberen og den ansvarlige arrangør. Alle reklamationer vedrørende arrangementet skal rettes direkte til arrangøren.