Markedsføring

Billetlugen udvikler løbende værktøjer, der gør online markedsføring af arrangementer, der er til salg via billetlugen.dk mere og mere effektive. Det er i dag muligt at eksportere data til diverse sociale fora, at integrere med elektroniske kanaler samt søge via Google Maps - funktionaliteter, som i billet-sammenhænge er unikke.

Billetlugen.dk har på månedsbasis flere hundredetusinde unikke besøgende, hvilket gør Billetlugen.dk til en af de mest besøgte sites i Danmark.
På forsiden af billetlugen.dk er der mulighed for at have sit arrangement placeret i flere kortere perioder frem til arrangementets afholdelse og dermed nå ud til mange tusinde potentielle billetkøbere.

Arrangementet kan ligeledes blive nævnt i Billetlugens Nyhedsbrev, der pt. har omkring 120.000 modtagere. Modtagerne af nyhedsbrevet er kendetegnet ved, at over 65 % er kvinder, de bor primært i Storkøbenhavn, og de er mellem 26-40 år.

Markedsføring på billetter

På Billetlugens billetter er et område i venstre side af billetten dedikeret til billede/logo. Hvad området anvendes til, afgøres alene af arrangøren.

Print Selv billetter (billetter der printes af billetkøberen), kan indeholde markedsføringsbudskaber, som individuelt tilpasses det enkelte arrangement eller spillested. Brugeren kan derved fremhæve tilbud om spisning, overnatning o.lign. på Print Selv billetterne.

I forbindelse med forsendelse af billetter, har Billetlugen mulighed for at vedlægge kuvertfyld. Kuvertfyld pakkes automatisk sammen med samtlige billetter, der sendes til billetkøbere. Kuvertfyld skal være i A5 eller A4 format.

Kontakt Billetlugens salgsafdeling på salg@billetlugen.dk for at høre mere om dine muligheder for markedsføring i forbindelse med salg af billetter hos Billetlugen.