Billetlugen hjælper med det hele

Når dit arrangement er til salg hos Billetlugen vil Billetlugens kompetente arrangørsupport hjælpe med alt det praktiske omkring billetsalg, kundehåndtering og billetter.

Billetlugens supportafdeling varetager følgende:

  • Oprettelse og ændringer i arrangementer
  • Salg og/eller print af billetter til samarbejdspartnere/sponsorer/management/band etc.
  • Håndtering af aflysninger - både refundering og udsendelse af information til kunder
  • Ændring af kapacitet/priser og udbud
  • Flytning af kunder som pga. ændringer i salsplan o.lign. ikke kan sidde hvor de har købt billet
  • Håndtering af salg til fanklubber/ventelister o.lign.
  • Fakturering af gruppekunder, samarbejdspartnere og lignende.

Servicelevels

Tid er ofte en kritisk faktor, når et event skal sættes i salg. Der er derfor lagt vægt på, at oprettelsen af nye arrangementer og artikler kan ske nemt og hurtigt. Alle arrangementer oprettes og kan sættes i salg indenfor 3 hverdage, oftest tidligere.

Ændringer til arrangementer i salg, sker med det samme når du kontakter Billetlugens arrangørsupport.